مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-11سياسي

یادداشت| خاتون و قوماندان/ روایت های معمولی زندگی شهید نقطه برجسته کتاب است


مهدی ابراهیمی در یادداشتی در مورد کتاب« خاتون و قوماندان» که در مورد شهید ابوحامد است، یادداشتی نوشته است: «روایت ازدواج، دلخوری پدرخانم حسینی از شهید توسلی در بحث مهریه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مهدی ابراهیمی در یادداشتی در مورد کتاب خاتون و قوماندان که در مورد شهید توسلی است، یادداشتی نوشته است.

اول: زندگی و خاطرات شفاهی همسر شهید توسلی با لقب جهادی ابوحامد و فرمانده فاطمیون را خانم مریم قربان زاده در کتاب خاتون و قوماندان قلمی و نشر ستاره ها مردادماه 99 منتشر کرده است.

شهید توسلی از بنیان گذاران لشگر فاطمیون است که پس از شکل گیری غده سرطانی و منحوس داعش (دولت اسلامی عراق و شام) به سرکردگی ابوبکر بغدادی و حمایت پشت پرده استکبار، برای دفاع از حرم اهل بیت در سوریه و عراق راهی سوریه شدند.

او که البته سابقه جهاد در افغانستان علیه طالبان را در کارنامه خود دارد، پس از تعدی و توهین به آرامگاه حجربن عدی در سوریه نگران تعدی داعش به حرم حضرت زینب سلام الله علیها می شود و با احساس مسئولیت در برابر دفاع از حرم، با تشکیل یک گروه 22 نفره و سپس جذب مجاهدان عاشق اهل بیت از کشورهای مختلف فاطمیون را سازماندهی و ساماندهی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| خاتون و قوماندان/ روایت های معمولی زندگی شهید نقطه برجسته کتاب است

یادداشت| خاتون و قوماندان/ روایت های معمولی زندگی شهید نقطه برجسته کتاب است